Kuciap - 2011-08-17 02:32:04

Każda postać zaczyna z cechami o wartości 10. Dodatkowo wartość ta może być powiększona lub pomniejszona w zależności od wyboru profesji oraz rasy.


I. Profesje:

Wojownik:
Siła: +7
Zręczność: +3
Inteligencja: 0
Wytrzymałość: +5
Szczęście: 0

Zwiadowca:
Siła: +1
Zręczność: +7
Inteligencja: +1
Wytrzymałość: +4
Szczęście: +2

Mag:
Siła: 0
Zręczność: 0
Inteligencja: +8
Wytrzymałość: +2
Szczęście: +5


II. Rasy:

Człowiek:
Siła: 0
Zręczność: 0
Inteligencja: 0
Wytrzymałość: 0
Szczęście: 0

Elf:
Siła: -1
Zręczność: +2
Inteligencja: 0
Wytrzymałość: -1
Szczęście: 0

Krasnolud:
Siła: 0
Zręczność: -2
Inteligencja: -1
Wytrzymałość: +2
Szczęście: +1

Gnom:
Siła: -2
Zręczność: +3
Inteligencja: -1
Wytrzymałość: -1
Szczęście: +1

Ork:
Siła: +1
Zręczność: 0
Inteligencja: -1
Wytrzymałość: 0
Szczęście: 0

Mroczny Elf:
Siła: -2
Zręczność: +2
Inteligencja: +1
Wytrzymałość: -1
Szczęście: 0

Goblin:
Siła: -2
Zręczność: +2
Inteligencja: 0
Wytrzymałość: -1
Szczęście: +1

Demon:
Siła: +3
Zręczność: -1
Inteligencja: 0
Wytrzymałość: +1
Szczęście: -3


Tworząc bohatera warto więc dobrać rasę tak, aby nie tylko fajnie wyglądać, ale także aby bonusy danej rasy odpowiadały w miarę bonusom naszej profesji ;)

GotLink.plprace ziemne Złotów domki letniskowe sobieszewo transport ziemi Piła